Händer och fötter

Igår innan jag lämnade av Martina på flygplasten gick vi och gjorde manikyr. Jag har aldrig gjort det på salong förut så det kändes riktigt lyxigt. Nöjd blev jag också. Men nu är jag rädd att jag ska skrapa i någonstans eller liknanade. På salongen gjorde hon också mina ögonbryn. Trodde hon skulle noppra dem med en pincett, men nej då, det blev vaxning för hela slanten. Och oj vad ont det gjorde, vilken smärta. Efteråt såg jag helt sjuk ut, var rosa runt hela ögonbrynen. Och ont gjorde det hela dagen. Men bra blev det! Fast ska det verkligen se ut så efter vaxning?! Nu har det rosa gått ner i alla fall men det gör fortfarande lite ont.

Innan vi begav oss till flygplatsen hamnade vi också på Bath and Body works. Där köpte jag fotfil, fotskrubb och fotsalva. Så när jag kom hem blev det fotbehandling. Kändes riktigt bra och efteråt målade jag till och med tånaglarna. En helt ny Mathilda känner jag mig som. Nej då, men skönt var det!



Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se