Hemma igen!

Så var jag hemma igen!

Helgen i Washington DC var jättebra. Kvavt och jättevarmt med lite regn bjöd vädret på och det blev mycket gående men vi hann se en hel del.

Nu har jag fått över bilderna så ikväll blir det att skriva om San Francisco och sen om Washington DC.

När min värdmamma hämtade mig från flygplatsen igår kväll (för andra gången på en vecka) så kände jag att det var skönt att komma hem. Jag har fått uppleva massor och haft så kul. Men att resa tar på krafterna så det ska bli skönt att vara hemma en vecka. På söndag åker jag på en veckas semester med min värdfamilj och släkten. Så i veckan blir det att vila, fixa och packa om.

Nu ska jag jobba igen. Får se vad eftermiddagen/kvällen bjuder på. Tacos till middag blir det i alla fall! Känner mig så trött just nu. Skulle äta lite godis för att bli piggare, slutade med att jag åt upp hela påsen och lika trött som innan känner jag mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nytt godis lämnar snart Sverige

Kram Älskar dej

2009-08-03 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se