Jakt på presenter

Jag ÄLSKAR att köpa presenter, men jag HATAR när man måste köpa presenter men inget hittar. Så var det idag. Jag spenderade timmar i alla slags affärer men inga presenter till min pojke hittade jag. Kanske berodde det på att jag hade bestämt mig för att inte köpa några leksaker. Han har redan så himla många leksaker. Istället var målet att hitta en bra bok och en snygg och rolig tröja. Gick det? Nej inte alls.
Åkte hem och sen åkte jag ut igen. För jag kan ju inte så tomhänt på hans födelsedag. Så hem kom jag en timme senare med en bok som får duga och en tröja som är snygg men inte rolig. Så får det bli! Så värst nöjd är jag inte men det är min värdmamma. Han kommer ändå att få så mycket leksaker så att det räcker och blir över.

Nu ska jag prata lite med min värdmamma innan det är dags för sängen. Imorgon halv sex börjar jag jobba och sen slutar jag inte förrän sent tisdag kväll.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se