Just nu

Tänkte passa på att bara titta in här när jag har två barn som sover och ett barn som till min stora förvåning sitter koncentrerad och lägger pussel. Perfekt!

Här rullar det på men det är mycket. Aktiviteter är lösningen på att det fungerar, annars blir det segt och barnen trötta och uttråkade.

Imorgon ska vi på "Build a bear" vilket barnen ser fram emot så mycket. Jag med! De två minsta har aldrig gjort det förut så det ska bli kul att se.

Nej, nu borde jag ta och väcka barnen, klä dem, fixa iordning dem och ge dem lite snack för om en timme ska vi på poolparty på country klubben. Blir nog riktigt trevligt!

Hoppas ni har haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se