Sjukstuga

Nu har jag rast. Eller jag har haft det ett tag. Har hållt på med att ladda upp bilder, vilket tar sin lilla tid. Snart ska jag börja fixa och organisera lite.

Här är nästan alla barnen sjuka. Det började med den äldsta och igår blev femåringen sjuk och idag när jag hämtade killen så såg han inte allt för kry ut. Efter att ha läst bok med honom tog jag honom i min famn och mina armar brändes, han var såå varm. Tog tempen och han hade hög feber. Stackarn!
Nu är det bara den minsta som är frisk men det dröjer väl tyvärr inte länge förrän också hon får det. Hosta och feber är det som gäller här hos oss just nu.

Så jag tror att det blir en lugn kväll när jag bärjar jobba igen. Förmiddagen bestod av lek i lekparken tillsammans med barnens kusiner som är här på besök från South Carolina. Kul och varmt!

Nej, om jag skulle slita mig från datorn och göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se