This could be the start of something new

Musikalen "High School Musical" sattes upp i en park här i Albany och såklart skulle jag se den. Idag bestämde jag mig att det skulle ske. Tog kontakt med au pairer för att få sällskap. När musikalen började på utomhusscenen i parken satt jag där omringad av 9 andra au pairer. Musikalen var bra. De dansade bra, vissa sjöng mindre bra. Troy var inte lika snygg som i filmen men vem kan slå Zac Efron?!
Det blev en lyckad kväll. Bra musikal och jättetrevligt sällskap. Fick en inbjudan om grillning i en park imorgonkväll. Låter inte helt fel. Så kul!

Så imorgon blir det att försöka packa ALLT till resan, då jag inte börjat än, mellan jobb och annat fix innan grillningen. Men vid det här laget borde jag ju vara bra på att packa så det ska nog gå. Eller, det måste gå. Jag har inget annat val då vi åker på söndag morgon.

Nu ska jag sova. Jag kommer att somna med ett stort leende på läpparna.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ingen kan slå Zac. Om jag någonsin får träffa honom ska jag fråga om han vill gifta sig med mig :P

2009-08-08 @ 05:59:55
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se