Tillbaka igen

Nu är jag hemma från Lake George. Hade en underbar vecka men skriver mer om det imorgon.

Wow! Vad glad jag blev när jag såg alla frågor till min frågelåda. Det värmde! Tack!  Ska ta och svara på dem inom kort.

Nu är jag för trött och sängen lockar väldigt mycket. Har även en hel del att fixa för imorgon kommer min vän Martina från Sverige hit till Albany. Ska bli såå kul!

Som sagt, nu är det lite fix som gäller innan jag inte kan hålla mina ögon öppna längre. Måste i alla fall vänta på att min tvätt ska bli klar.

God natt!


Kommentarer
Postat av: angelica Bosse, Din vän som saknar dig!

hej!



alltså, jag har ju följt di blogg och jag ska åka som aupair till Mongoliet om tre dagar. har du några tips? ;)

haha! jag skojade bara! hur kul som helst att du styr upp folks liv och tipsar lite. så du måste berätta hur din tripp har varit! kramar

2009-08-17 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se