Min kamera!!

Jag känner mig som den lyckligaste personen på jorden just nu!
De ringde precis och sa att min kamera är redo. Min kamera är redo! Och den är klar dagen innan jag ska åka på semester. Kunde inte bli mer perfekt tajming! Hade gett upp hoppet om att den skulle bli klar i tid. Men det blev den! Jag är såå glad! Min värdmamma ska skjutsa mig så att jag kan åka och hämta upp den. Lycka! Min kamera kommer tillbaks till dit den här hemma. Jag känner mig hel igen! Har faktiskt känts tomt att inte ha en kamera men nu kommer jag snart att ha den i mina händer igen. Perfekt!

För er som undrade vilken kamera jag har så är det en Canon Powershot SD1100 IS.

Nu är det packning som gäller. Ska försöka vara klar inom en timme. Får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se