Ett år i USA

Ett år sedan. Ett år sedan jag lämnade Sverige för mitt stora äventyr i USA.
Jag har inte träffat många av mina vänner och släktingar på ett helt år. Jag har inte varit hemma på ett helt år, det är mycket jag inte har gjort på ett år.
Däremot är det mycket annat och nya saker som jag har gjort på ett år. Saker som jag drömt om, saker som jag aldrig kommer att glömma. Detta har varit ett händelserikt år, ett minne för livet!
Jag tittar tillbaka på detta år som au pair med ett leende på läpparna. Jag känner mig så lyckligt lottad som har fått vara med om allt detta. Detta har varit ett av dem bästa åren i mitt liv!

Idag har jag varit Au pair i USA i exakt ett år. Ett helt år!

Tiden går fort när man har roligt och fort kan man verkligen säga att tiden har gått. Mycket har jag hunnit med så jag tänkte bjuda på lite bilder från året som gått. När jag tittar på bilderna förstår jag inte att jag faktiskt har varit med om allt detta!
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se