Hemlig dag

I dag går dagen i hemlighetens tecken. Klockan 12 hämtade två kompisar mig. Jag visste ingenting förutom att de skulle ta mig på en god överraskning. Det blev till ett våffelställe. Så gott och trevligt! Valde mellan mat våffla eller efterrätt men det blev en matvåffla med räkor. Gott óch det var så trevligt att bara sitta där och prata. Och prata det gjorde vi, det blev några timmar.

Nu ikväll ska jag träffa mina bästa vänner. Det enda jag vet är att jag ska vara klar kvart i sex. Om tio minuter. Vart vi ska eller vad vi ska göra vet jag inte. Men med sina bästa vänner som sällskap kan det inte bli annat än underbart!!

Jag njuter här borta! Det är så skönt att det enda problemet man vaknar till på morgonen är "Vem ska man träffa idag?!". Inte helt fel och jag njuter av varje dag. För om en vecka såhär dags är jag tillbaka i USA.
Hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se