Julklappsshopping

God Morgon Lördag!

Nu ger jag mig ut på julklappsshopping. Kommer ni ihåg att jag redan i December skrev om att jag funderade på julklappar. Dte gjorde jag. Men jag ville spara själva köpandet för att få den rätta känslan. Sagt och gjort, den rätta känslan har jag men jag har också en väldigt stressande känsla över mig. Detta är sista långa dagen som jag kan leta julklappar på och den är bara en sisådär 5 timmar för sen är det dags för jobb. Bara att ge sig ut nu.

Hoppas ni får en bra dag!
Kram


Ps. Allt känns mycket bättre nu och har löst sig!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Mathilda!

Jag heter Lisa och funderar just nu på att bli au pair i USA efter att jag tagit studenten. Hittade din blogg via Cultural Cares hemsida och ville bara säga att jag tycker att du skriver toppenbra och verkar vara en otroligt tacksam och härlig tjej! Ville bara säga det och tacka dig för att du skriver!

Jag är numera en trogen läsare :)

Kram och ha det så bra!

2009-12-05 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se