Stress

Just nu känner jag mig så himla stressad. Så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja.

Strök precis mitt Lucialinne. Blev väl sådär men jag hoppas på att det inte kommer att synas.

Min säng är överfylld med kläder och mitt golv överfyllt med saker och julklappar. Och städerskan kommer imorgon. Har ingen ork att plocka undan allting men det vore oerhört skönt att få rummet städat. Å andra sidan kanske det tar 10 minuter för mig att dammsuga och torka golvet och det kanske det är värt så jag kan ha kvar mina saker där de ligger. Jaa, så får det nog bli.

Rörigt är ett bra ord för mitt rum, och för min hjärna.

Nu ska jag fixa lite men sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se