Vi ser det snöar, vi ser det snöar

Imorse möttes jag av snö, snö, snö överallt. Åhh, vilken härlig känsla!
Det innebar dock snowday = ingen skola. Men det blev en bra dag!





Gick ut och lekte i snön och jag kände mig som ett barn igen där jag lekte i snön.
Vi gjorde också en snögubbe. Så kul!
Men mest njöt jag bara av att se all snö, det var så vackert!


Frosty the Snowman


Skottade också på uppfarten så jag skulle komma ut med bilen. Vem säger att man behöver gå till gymmet för att få träning??

Åhh så härligt det är med snö. Ska tydligen få en till "storm" på söndag. Det tycker jag låter som perfekt planering, för då hinner dem skotta bort den till på onsdag då jag ska flyga.
EN VECKA KVAR TILL SVERIGE!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och det var inte lite snö heller! Wow! :O

2009-12-10 @ 07:00:41
Postat av: Lisa

Åh! Lyllos dig!!

Här kommer det bara regn och jag funderar varje dag när kylan ska komma... Hoppa och lek i snön så mycket du kan innan den försvinner, och hoppa lite åt mig med :)

2009-12-10 @ 16:16:55
Postat av: Pernilla

Vad underbart med snö! :D Jag vill också ha snö, i Linköping är det plusgrader. Vilket ger nada julstämning.



Kramar

2009-12-10 @ 23:04:43
URL: http://sextondenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se