Avskedsmiddag

I lordagskväll var jag på middag med Louise och hennes värdfamilj. En avskedsmiddag. Det var riktigt trevligt och maten var jättegod. Vi beställde in både förrätt, varmrätt och efterrätt. Och det var inte lite mat man fick. Men det var jättegott och jag var så mätt efteråt.
Mycket trevligt sällskap var det också. Hennes värdbarn är så söta och gulliga. Det var så kul att se deras miner när de öppnade presenterna från Louise. Den minsta tjejen fick High School Musical 3. Vilken lycka!
Det var en mycket trevlig kväll! Men samtidigt så var det sorgligt. Inte för att Louise ska åka hem, för det har jag inte förstått än, men för att detta hej då grejen blev så verkligen. Även om det är ett bra tag kvar för mig så kommer dagen då jag måste göra likadant. Och det var en sorglig tanke.
Men annars var det som sagt en mycket trevlig kväll!
Tog en sväng på shoppingcentret innan jag sjutsade hem Louise och själv begav mig hemåt.


Innan middagen, at vi glass pa Frienleys. Sa gott!
Louise sista glass...


Detta ar en riktig High school musical fan! (Precis som jag)


Kommentarer
Postat av: sofia

va tråkigt för dig att hon kommer åka hem nu:(

hur länge är du kvar i usa?

kram

2009-02-23 @ 19:03:53
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/
Postat av: sofia

va tråkigt för dig att hon kommer åka hem nu:(

hur länge är du kvar i usa?

kram

2009-02-23 @ 19:04:12
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej Mathilda :) Det är riktigt skönt att vara på plats, trots att jag saknar au pair skolan. Vi hade hur kul som helst där. Vad tråkigt att Louise ska åka hem.. Kram

2009-02-23 @ 20:03:28
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se