Dataproblem

Sa fungerar inte datan. Det gar inte att starta den. Akte ivag for att fa hjalp men de kunde inte fixa det dar och det skulle bli riktigt dyrt att skicka ivag den. Sa nu ar fragan: Laga denna data eller kopa en ny?
Som ni forstar kommer inte jag att vara sa aktiv har pa bloggen tills jag far en data. Jag undrar faktiskt pa riktigt hur jag ska klara mig utan en data har hemma. Den som lever far se.
Usch, jag hatar nar det blir sa har.

Jag hade en massa planer pa roliga blogginlagg den har veckan. Vi far se om jag far chans att publicera dem.

Ville bara saga att bli inte oroliga om jag inte uppdaterar pa ett tag.

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se