Fruktsallad

Detta sitter jag och äter just nu.



Var så sugen på godis, kunde lätt ha tagit mig ett par bitar men istället gick jag ner och gjorde mig fruktsallad med glass. Så gott! Och nyttigare!

Idag på förmiddagen när jag var ensam med de två minsta tänkte jag att gå ut i snön och leka vore en perfekt plan. Jag frågade vad dem tyckte om det. Killen ropade "jaaa", den minsta ropade också "jaaa" och gav mig en stor kram. Perfekt tänkte jag men precis när vi skulle gå ut började den minsta att skrika och gråta. Har aldrig hört henne skrika och gråta så högt och intensivt heller. Och hon slutade inte heller. Hon ville inte gå ut, hon ville inte gå in, hon ville inte sitta, inte gå. Hon ville helt enkelt inte göra någonting.
Till slut gick vi in och gjorde Alla hjärtans dag kort istället och spelade spel. Det fick ett bra slut i alla fall!




Nu ska jag se på tv och slappa sen är det sängen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se