I'm a baby

När jag började jobba igen var jag ganska trött och kände att jag inte hade så mycket energi. Men sen när jag satt där i bilen med alla fyra barnen och de skrattade alla samtidigt så kände jag bara sådan glädje och tröttheten var borta.
Jag tittade på när den äldsta hade simträning medan de andra tre lekte. När vi satt i bilen på väg hem börjar killen att sjunga "Tilda is a baby, tilda is a baby". Jag vet inte vad han fick det ifrån men han var så söt när han sa det. Det slutade med att alla satt och sjöng samma sak i slutet. Kul! Inte visste jag att det var så dem såg mig, som ett barn.

På tal om energi så måste jag verkligen ha en hel del nästa vecka, då är nämligen barnen lediga från skolan. Så då behövs energin. Det kan jag lova!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen.
God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag ser inte alls fram emot nästa vecka då barnen har lov... vad ska man göra varje dag?! Även om min värdfamilj har medlemsskap till alla möjliga ställen (som i vanliga fall är uppskattade av barnen), så vill jag ogärna ta barnen dit då de kommer vara fullproppade av andra skollediga barn... det är rätt jobbigt att hålla reda på tre vilda barn i stora folkmassor.



Jag kom den 16:e juni 2008, så mitt kontrakt går ut den 15:e juni. Tiden går fort!

2009-02-10 @ 05:20:35
URL: http://missjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se