It's Friday I'm in love

Sa var det fredag och det kanns riktigt skont. Ar ledig fem timmar nu pa dagen och sen ska jag jobba eftermiddagen/kvallen.
Tankte ata lite lunch nu och sen ska jag ut och hitta pa nagot. Far se vad det blir. Kanske framkalla lite bilder och bli fattig.

Igar var jag pa mitt forsta traningspass har i USA. Det var ett dansinspirerande pass som kallas "Zumba". Det var helt okej men inte som aerobicsen hemma och man blev inte sa trott som jag hade velat.
Jag kor pa min varannan dag traning och imorgon blir det annu ett pass. Denna gang "Bodyattack" (mycket kondition) eller "Bodupump" (mycket styrka). Vi far se vad jag kanner for! Tar jag den andra far jag en timmes extra sovmorgon men tar jag den forsta ar jag klar mycket snabbare. Som sagt, vi far se...

Nu ska jag som sagt bege mig ut.

Ha en mysig fredag och en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se