Jobb, jobb, jobb

Idag har det gått bra att jobba. På kvällen, innan jag slutade, dansade jag runt med den minsta på armen, hon hade sitt huvud lutat mot mig och jag dansade runt och sjöng. Och vad sjöng jag om inte High school musical! Det var så mysigt!

Imorgon blir det en låång dag. Men jag har själv gått med på det så jag ska inte klaga. Jobbar kväll då mina värdförldar ska ut och äta.
Sen på lördag ska jag till en annan barnfamilj och vara barnvakt. Ska ta hand om en 6 månaders bebis och en femåring. Ska ta med mig en av mina tjejer så att de kan leka. Börjar bli lite nervös. Vad har jag gett mig in på? Jag hoppas att bebisen är snäll och inte skriker så mycket, att de stora leker bra så de inte är svåra att udnerhålla. Jag hoppas helt enkelt att det går enkelt och smärtfritt och att jag överlever.
Det är väl inte så mycket begärt?!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till med bebisen :) Hoppas han inte är som min :P haha.. nej jag skojar bara ! Det kommer nog gå toppen ska du se! Kram

2009-02-06 @ 04:57:53
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/
Postat av: Julia

Det kommer gå kanonbra. Du tar ju hand om fyra barn annars så det kommer bli bra! Nu har jag bara 9 dagar kvar i Sverige. Men allt går förvånansvärt smidigt nu, inte så mycket kvar att göra :) Kram

2009-02-06 @ 14:05:24
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se