Kunglig forlovning

Okej, jag tankte skriva nagot helt annat har. Men sa sag jag nyheterna.

KRONPRINSESSAN VICTORIA AR FORLOVAD!!!

Jag kan inte med ord beskriva vilken gladje jag kande. Jag ros! Detta ar nagot stort och jag ar sa glad och uppspelt.
Sedan manga ar tillbaka har jag sagt att nar kronprinsessan gifter sig ska jag vara pa plats och vifta med den svenska flaggan. Och nu hander det!
Jag ar ocksa valdigt glad over att de inte gifter sig i ar utan forsommaren nasta ar. Da har jag en chans att kunna forverkliga min drom. Jag kommer ihag att jag sa innan jag akte hit: "Jag vill att Victoria ska gifta sig men hon far inte gora det nar jag ar borta. Men bara darfor kommer hon sakert att gora det".
Vi har vantat pa denna forlovning och idag, den 24 Februari 2009, offentliggjordes den.

Ahh, jag ar helt i exstas, jag vet inte vart jag ska ta vagen. Jag ar sa lycklig!
Jag langtar efter tills min vardmamma kommer hem sa jag kan fa spruta ut min lycka!

Detta ar en stor dag! Och jag kunde inte vara gladare!



Kommentarer
Postat av: Martina

Haha va rolig du är Mathilda :)

2009-02-24 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se