Mat och bad

I går gick dagen riktigt fort. På kvällen lagade jag en kycklinggryta som min värdmamma brukar laga, "Chicken Cattiatori". Det blev riktigt gott och en favorit hos alla!
Efter att ha jobbat åkte jag och Louise och träffade Trine. Åt lite och satt och pratade. Trevligt! Trine flyttade idag till en annan värdfamilj en bra bit härifrån. Tråkigt men jag hoppas att hon får det riktigt bra och kommer att trivas.

I dag var jag och badade med den minsta på förmiddagen. Så kul! På eftermiddagen tog jag två av de andra till simskolan. Så även denna dag har rullat på.

Är för trött för att skriva något mer intressant. Ska krypa ner i sängen istället.

Vill bara säga grattis till min älskade vän Sofia som hade sin födelsedag i dag. Stort grattis!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Jag har precis hittat din blogg, det är jätte roligt att läsa! Jag ska själv åka som au pair i höst.

Du skrev att du gärna svarade på frågor, det har jag många av :)

åkte du med Cultural Care? isf, är du nöjd med dem?

Efter att du skickat in din ansökan, hur lång tid tog det innan första familjen kontaktade dig?

och när dom ringde första gången, vad frågade dom dig/ frågade du dom?

Hoppas det inte blev för många frågor nu, skulle verkligen uppskatta svar :)

MVH Jessica

2009-02-04 @ 10:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se