Pizza och filmkväll

Efter min städning åkte jag med de två äldsta för att handla till vår pizza och filmkväll. De fick välja glass och fick varsitt tuggummi. Men tror du de var nöjda för det? Nej, de var sura och det slutade med att jag fick höra att jag var elak och att allt var så orättvist. Jag fick huvudvärk och blev så trött av allt tjat.
Efter förlåtelse och kram blev jag på bättre humör. Vi gjorde pizza. Så gott med hemmagjord pizza, min hade annanas och skinka. Åt och såg på "Askungen". Kul! Det var jättelänge sen jag såg den filmen, om man bortser från scenen då de gör klänningen som visas varje år i Kalle Ankas jul. När Askungen har fått sin klänning förstörd och sitter och gråter säger en av mina tjejer: " Snart börjar jag också gråta, detta är ju bara för sorgligt!". Så söt!
Brasan var tänd och det var mysstämning på hög nivå. Det kändes som fredag!
Mycket trevlig kväll!

Nu ska jag sova!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag bara undrar vilka du åker med ? Culture care?

2009-02-20 @ 00:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se