Läkarbesök

Idag var jag hos läkaren. Jag hade inte strept throat som var anledningen till att jag gick och kollade. Men läkaren var inte nöjd så han tog några prover och skickade till labbet. Får svar om några dagar men fick en medicin att börja med. Så nu ska jag ta en tablett, tre gånger om dagen i tio dagar. Hoppas det hjälper. Känner mig ändå lite bättre idag. Halsen gör fortfarande ont, bröstet värker och jag känner mig bara så himla trött och orkeslös men ändå lite bättre känns det.
Jobbar dock inte som vanligt idag. Fick order att vila. Ska bara jobba idag när min värdmamma måste åka iväg, så det kanske blir runt 4 timmars jobb istället fö 8. Jag är så tacksam!

Nu ska jag som sagt ta en liten nap.

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Du är inte gravid eller?

Neeej, jag skämta bara. Hoppas att du kryar på dig snart. Ska du åka i helgen ändå?



Ta hand om dig, och bli frisk!!

Kram Louise

2009-01-29 @ 21:53:55
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: sofia

hoppas du blir frisk snart:D

kram

2009-01-29 @ 22:05:42
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se