Scrapbooking

Har tillbringat kvällen med min scrapbook. Det är kul men tar tid!
När jag hade suttit och pysslat ett bra tag och äntligen är klar så ser jag att jag har satt bilderna och klistermärkena på fel sida. Då blir man inget vidare glad. Usch! Men men.... Kul sysselsättning är det i alla fall!


Alla bilder jag har att sätta in


Scrapbooking


En del av alla mina klistermärken

I dag var jag på gymmet också. Sprang lite på löpbandet! Så nu är jag nöjd, men ska försöka att gå dit oftare (det var ju trots allt mitt nyårslöfte).

Nu ska jag sova. I natt ska det komma fruset regn så vi får se hur det blir med skolorna imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Therese Holm

Hejsan! :)

Kul att höra från dig! Tänker på alla tjejer man träffade på au pair skolan och vart dem håller hus nu och hur dem har det! Skönt att se att du har det så bra! :)



Jag har det jättebra här hemma i Sverige, men jag saknar alla mina LAkompisar och värmen såklart! Bor ihop med min sambo, japp :) Vi var inte tillsammans när jag åkte, men vi var tillsammans tidigare innan dess och nu är vi det igen! =)



Jag vet 2 av dem som åkte samtidigt som oss, har fått åka hem och 1 av dem har bytt familj. Tråkigt för dem som verkligen ville och inte fick de som dem ville! Men jag tycker det känns bra att vara hemma igen även fast det var tänkt att jag skulle vara kvar i 1 år :) jag har ju mitt liv här hemma nu :) otroligt roligt och skönt! =)

Hoppas du har det bra, Kram!

2009-01-07 @ 18:46:20
URL: http://thereseeholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad kul med scrapbooking, jag har funderat på att göra lite sånt också när jag kommer över Atlanten. Det är ju inte så lång tid kvar :) Kram

2009-01-07 @ 19:24:15
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se