Gårdagen

Fredagen började med frukost på ett diner tillsammans med den gamla au pairen. Det blev svamp och tomat omelett och pannkaka. Mycket gott men så mätt jag blev. Efter att ha spenderat lite tid på shopingcentret åkte vi hem.
Efter att ha gett barnen lunch tog vi med dem tre äldsta till poolen och där stannade vi hela eftermiddagen och lekte. Så kul!
På kvällen åt vi middag hos min värdmammas syster. Innan middagen blev det att spela basket med kusinerna och lite vuxna. Länge sen jag spelade basket men oj så kul det var! Att jag till och med gjorde några poäng är jag fortfarande förvånad över. Hur kul som helst var det i alla fall!
Svettig och trött intog vi en god middag med trevligt sällskap.
Men kvällen var inte slut där. Jag och den gamla au pairen åkte hem och bytte om och sen körde vi ner down town. Målet var att gå ut och träffa lite folk. Men det var inte så lätt. Den gamla au pairen som är 21 år hade det lätt, men jag som är 20 hade det svårare. Hamnade på ett ställe där vi åt lite chips och salsa. Sen försökte vi gå vidare men kom inte in någonstans. Så surt! I Sverige kan jag nu gå till Systembolaget men jag kommer inte ens in på ställen i USA. Jag ville ju inte ens in för att dricka, jag ville bara in för att träffa människor. Föreslog att dem skulle sätta en stämpel i pannan men det funkade inte heller.
Det var en trevlig kväll i alla fall. Trött somnade jag i min säng när vi kom hem.

 


 
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se