Hej då!

Nu är värdfamiljen iväg och lämnar den gamla au pairen på flygplatsen. Jag har blandade känslor. Tiden som hon var här har gått jättefort men samtidigt känns det som att hon har varit här jättelänge. Hon har varit jättesnäll och vi har gjort många roliga saker ihop.
Visst, det har varit jobbigt vissa stunder också. Men det var absolut inte värd all oro som jag lade ner innan hon kom.

Nu ska jag snart iväg och träffa en tysk au pair på Starbucks. Vi ska planera vår Washington DC resa.
Sen ska jag hem och packa inför San Francisco. På måndag åker jag!!

Spenderade en stor del av gårkvällen med att leta efter min värdmammas bankkort. Nu tror dem att jag aldrig fick kortet utan att de finns i huset någonstans. Vi letade och letade men hittade det inte så vi gav upp. Jag tror att jag fick det, tappade och att det spolades bort med regnet. Men är det i huset så tror jag att vi kommer att hitta det först när vi har spärrat kortet.

Ha en bra lördag! Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se