Jag ar har!

Nu ar jag har. Det kanns jattebra, jag tycker redan om staden! Klockan ringde kvart over fyra imorse och min vardpappa var snall och skjutsade mig vid fem till flygplatsen. Allt gick bra. Men i Detroit fick jag skynda mig lite. Jag insag att Detroit har en STOR flygplats. Jag landade pa 64 och skulle ga ombord pa 19. Det var en bit, tur att jag fann ett tag som kunde ta mig ratt. Idag har vi bara promenerat omkring, atit lunch, pratat en massa (vi har mkt att prata om efter ett ar) och planerat var vecka. Det ska bli saa kul! Ser fram emot det saa mycket! Klockan ar snart nio har och jag har varit vaken i 17 timmar! Sa snart blir det sangen sa jag ar redo for en hel dag i San Francisco imorgon! God natt!

Kommentarer
Postat av: Jossan Au pair i USA

Hej Hej,

Allt bra med dig?

Ar du pa semester eller?:)

Jag aker till NY i helgen min 3 gang nagot du rekomenderar medan man anda ar dar?:)

kram kram, ha det bra!

2009-07-22 @ 04:05:44
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Jag undrar om du kan lägga upp en bild på erat hus ni bor i? Vill jättegärna se eftersom jag också ska åka som aupair! Har inte sett hur ett "äkta" amerikanskt hus ser ut! :D Kram

2009-07-23 @ 12:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se