Leave your worries behind

Okej, jag visste nog att jag skulle skriva detta: Varför oroade jag mig?
Var jättenervös när de skulle åka för att hämta henne. Min värdmamma gav mig en stor kram, en sån där kram som säger att allt kommer att ordna sig.
Och det gjorde det.

Nu är hon här, och som det ser ut nu så kommer det att gå jättebra. Hon är så trevlig! Det första hon gjorde var att ge mig en kram. Såklart kommer vissa saker kännas jobbiga men jag tror att vi kommer ha mycket kul ihop också.

Imorgon ska vi ta de två minsta till lekparken. De ska leka och vi ska prata SVENSKA! Kommer att bli kul!

Nu säger jag god natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Erika

Mathilda, ska du komma hem till oss eller vad händer ? Hoppas allt är bra med dig ! Kram, E

2009-07-09 @ 11:11:48
Postat av: Erika E

Mathilda, ska du komma hem till oss i Sverige eller vad händer? Hoppas allt är bra med dig, Kram Erika E

2009-07-09 @ 11:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se