Mina älskade barn!

Nu är jag hemma igen! Och oj vad skönt det känns.

Jag hoppas att jag aldrig kommer att glömma känslan jag hade när jag träffade barnen igen. De sprang fram och gav mig stora kramar. Killen brukar inte vara den som ger kramar, men idag sprang han fram och gav mig en stor kram. De såg så glada ut vilket värmde.
Sen kom den minsta. Min värdmamma sa att hon hade varit lite förvirrad när jag var borta. Så fort hon hörde mitt namn hade hon gått till trappen som leder till mitt rum eller till ytterdörren. Hon brukar oftast komma in på mitt rum, om inte jag jobbar, när hon ska gå och lägga sig och säga god natt och det hade hon gjort nu när jag var borta också men bara för att finna att jag inte var där. Min värdmamma sa att hon inte kunde vänta tills hon fick se den minstas reaktion när hon såg mig. Hennes reaktion hoppas jag att jag aldrig kommer att glömma. Hon sprang in i min famn med världens största leende och jag överröste henne med pussar och kramar. Åhh vilken lycklig känsla jag hade! Kvällen fortsatte med att hon kom och sprang och gav mig kramar titt som tätt. Och det såg ut som att hon hade ett öga på mig, för när jag skulle gå till papperskorgen trodde hon att jag skulle gå ut. När hon såg att jag inte gick ut sprang hon glatt fram till mig. Så himla söt! Jag blev helt rörd!
Barnen berättade hur mycket hur mycket de saknat mig och att de var glada över att jag var hemma. Även den minsta sa jaa till det. Åhh, mina älskade barn! De ville visa mig en mängd saker och alla ville ha en bit av mig. Jag jobbade på kvällen och när jag lade barnen blev de så glada när jag sa att jag skulle leka med dem imorgon.

Jaa, det känns oerhört skönt att vara hemma igen!

Imorgon ska jag försöka finna tid att skriva om min resa. Nu är det sängen som gäller för när barnen vaknar imorgon är det jag som börjar jobba. Jag är nämligen den enda vuxna hemma då. Men jag ska låta barnen krypa ner i sängen hos mig, för alldeles för tidigt vill jag inte gå upp. Fick bara fyra timmars sömn i natt.

Klockan är snart halv elva på kvällen och trots en dusch så rinner svetten bokstavligt talat bara. Det är så himla varmt och kvavt. Veckan kommer att bjuda på grader runt 85 F. Men jag ska inte klaga. Jag vill ju ha sommar! Och det kommer jag att få. Underbart!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du en bra semester?

2009-07-30 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se