Mitt i prick

Nästan alla mina bilder från San Francisco har en svart prick på sig. Otroligt irriterande. Var precis i affären och frågade om det och det var något på insidan av kameran. Kommer ta ca 1-2 veckor att laga och jag säger bara att det hade blivit dyrt om jag inte haft försäkring.
Har eller inte tid att vara ifrån kameran i två veckor. Hur ska jag klara mig?? Men jag vill ju inte ha en svart prick på det vita huset. Varför händer detta just nu??

Jag kan inte heller ladda in bilder från kameran i datorn. Varför är ett mysterium men irriterande är det. Så jag lägger in bilder från resan och skriver om det så fort jag får tid och kan hitta ett sätt att göra det.

Nu är det dags att börja jobba igen. Blev väckt av den ena tjejen klockan sex imorse så jag känner mig ganska trött.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag är inte säker, men pricken på bilderna kan bero på att du har bränt en del av linsen genom att råka rikta kameran mot solen. Blev så med min förra kamera, pricken syndes bara mot ljusa bakgrunder.



Hoppas allt löser sig :)

2009-07-30 @ 00:16:02
URL: http://foomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se