San Francisco nästa!

Nu är väskan packad, hoppas jag fick med mig det mesta. Passet är det viktigaste och det har jag med mig.
Ska bli så otroligt skönt att åka iväg. Om man tänker efter har jag inte haft semester på nästan ett år. Jag har som mest varit borta en natt. Jag har haft lediga helger men då har man ändå hört barnen osv.
Jag älskar min värdfamilj men det ska bli så skönt att få ett break och komma bort och göra och se något annat. Jag behöver det! Dock vet jag att jag kommer att sakna min värdfamilj och "mina" barn.
Förhoppningsvis kommer jag komma hem med ny energi!

Idag var en bra dag. Min värdfamilj var inte hemma och då behöve jag inte vara i mitt rum för att vara ensam vilket är otroligt skönt. Det är så befriande att kunna sitta och göra scrapbooking i köket istället för på sitt rum. Jag åt också middag och slappade vid tv:n. Härligt!

Nu blir det lite sista fix innan det är dags för sängen. Halv sju på morgonen går planet så det blir en tidig morgon. Klockan är ställd på kvart över fyra! 
Är så förväntansfull, det ska bli så kul och skönt! Men jag har inte fattat att jag ska till Kalifornien tror jag. Det har ju varit en dröm så länge jag kan minnas. Och imorgon blir den sann. Wow!

Vi hörs när jag befinner mig i Kalifornien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se