Yoghurt

Jag tycker mycket om yoghurt. Det var mitt favorit mellanmål, yoghurt med flingor eller musli. Min favoritsmak var exotiska frukter. I Sverige kan man köpa så många olika smaker, allitfrån alla sorters bär, till alla sorters frukter.
När jag kom till USA blev jag besviken. De enda som fanns i storpack var vanilj eller jordgubb. Jordgubb blev ändå en god favorit som jag åt. För någon månad sen så började jag köpa små yoghurtar och där fanns det ett större utbud av smaker. Man kunde köpa olika bär och frukter osv. Min favorit blev jordgubb och banan.
När jag var och handlade häromdagen så hade de fått in nya storpack och snacka om lycka när jag såg att en av smakerna var jordgubb och banan. Lycka! Jag hoppas ínnerligt att dem fortsätter ha detta i affären.

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se