12 timmars jobb

Klockan är åtta och jag har jobbat fram till strax efter sju ikväll, från sju på morgonen. 12 timmars jobb och det känns kan jag säga. Det har varit fullt upp hela dagen. Pga en sak som hände så jobbade jag extra. Lite rörigt kan man säga men jag är tacksam över att jag hade min värdmormor som var med och hjälpte mig och även min värdmorfar som kom förbi en sväng så att jag och min värdmormor kunde åka iväg till min äldstas tjej skola och spela spel med några barn. Det var faktiskt kul och barnen var söta!

Men nu, efter tolv timmars konstant jobbande, känner jag mig trött. Ska upp tidigt imorgon igen, antingen ska jag träna eller göra en annan sak. Även om helgen inte började som jag hade tänkt så hoppas jag att helgen blir bra och att jag kan vara effektiv. Trots en låång dag så har den gått fort och inte varit allför jobbig, dock rörig men men.

När jag och den minsta hade hämtat killen från preschool så åkte vi för att äta. Satt och åt var det sista som de gjorde. De sprang omkring och den minsta låg på golvet och grät och skrek. Sen sprang jag in i en bokaffär för att köpa ett vykort. Då springer den lilla in bakom disken och tycker det är jättekul att jag vill att hon ska komma ut. Hon lekte kurragömma med dig och jag kunde inte låta bli att skratta trots att jag skämdes. I leksaksaffären låg hon också på marken och tyckte det var jättekul att hon inte gjorde som jag sa. Är inte barn för charmiga?!

Snart ska jag sova!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se