Åhh, det ligger i luften

Nånting är på gång....
Är det vår?!

Idag har solen lyst och det har varit varmt och skönt väder. Underbart! Jag fick sådana vårkänslor och det var så härligt!
Åkte till shoppingcentret och mitt vårhumör spred sig till mitt shoppinghumör så jag shoppade loss. Men det var svårt att inte shoppa när man såg alla snygga vårkläder i alla härliga färger. Det blev dock en kort shoppingtur så att jag skulle ha några pengar kvar när jag var klar.
Men riktigt nöjd med mina inköp är jag i alla fall!




I måndags var det snö och kallt, idag var det vårväder och imorgon ser du ut att bli sämre väder. Det ändras snabbt och ofta.
Hoppas att vårvädret kommer snart för att stanna!

Kommentarer
Postat av: Martina

Oh Mathilda! Jag vill också shoppa loss ;) haha.

2009-03-09 @ 21:16:35
Postat av: Sarah

Jag har både blusen och klänningen i min garderob :) Toppenfina tycker jag! Du har bra smak du!

2009-03-10 @ 19:44:56
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se