God morgon världen!

God morgon världen säg vad som star pa?

Huvudvarken har forsvunnit men jag kanner mig lite hangig och har valdigt ont i halsen idag. Hoppas att det gar over snart. Min vardmamma sa nagot om glasstarta igar kvall men da madde jag alldeles for daligt for att ata det. Kanske idag ar en battre dag?!
Ska forsoka att ta det lugnt idag men barnen har halvdag i skolan sa de kommer hem snart. Far se hur lugnt det blir da..

Ha en bra dag!

PS. Jag ar sa trott pa att skriva utan a, a och o. Haha, om ni forstar. De gangerna jag har haft det pa sista tiden har jag kopierat och klistrat in vilket tar sin lilla tid. Nu har jag vant mig vid att skriva utan det sa det gar fort anda men jag tycker det ar mycket snyggare nar alla bosktaver ar med. Ar det nagon som vet hur man far ett tagnentbord att bli svenskt??

Kommentarer
Postat av: Paula

man ska kunna ändra det på något sätt, på typ tangentbordsinställningarna tror jag=)

2009-03-05 @ 21:25:37
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Anonym

Under kontrollpanelen kan du ändra det under rubriken "nationella inställningar och språkinställningar". Så när du trycker alt + shift så ändras tangentbordet till det språk du ställt in =)

2009-03-05 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se