Kalas

Klockan ar atta och jag ar sa fuktansvart trott. Hade tankt gora lite nytta men jag kanner mig bara sa trott. Vet inte varfor.
Idag var det kalas har for min vardmorfar. God mat och tevliga manniskor. Nar tartan kom in sa min vardmamma att det var lite for mig ocksa, for att jag har varit hos dem i exakt 6 manader idag.

I fredags var det ocksa kalas. Da var det 95 ars kalas. Inte illa!
Nar vi kom hem spenderade jag fredagskvallen med att sitta och prata med min vardmamma uppe i mitt rum. Vi pratade i ca 2 1/2 timme. Jag skrattade och grat om vartannat. Men det kandes riktigt bra efterat och jag var glad att vi pratade om allting.

Nu ska jag gora iordning mig och krypa ner i sangen. Varfor ar jag sa trott? Traningsvark som bara den har jag ocksa.
God natt!

Kommentarer
Postat av: johanna

gillar din blogg! jag har också en blogg om livet som au pair, fast i Genève:) ta en titt om du har lust! new york verkar grymt, ha det bäst!!

2009-03-02 @ 11:02:46
URL: http://johannalinnard.devote.se
Postat av: mandy

hej! lankade till dig. hoppas det ar ok :)

2009-03-02 @ 15:24:18
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se