Mathilda

Imorgon, den 14 mars säger jag Grattis till mig själv som då har namnsdag.

Mathilda/Matilda är ett tyskt namn som började användas på 1600-talet. Namner betyder styrka och självförtroende. Mathilda/Matilda var ett populärt namn i början på förra seklet och blev åter populärt under 1980-talet.

Så grattis alla Mathildor/Matildor där ute i världen!


Nu åker jag på au pair skola över helgen till Silver Bay. Hoppas att det blir en rolig helg!
Vi hörs när jag kommer hem. Då ska jag också försöka att se Melodifestivalen på webbtv utan att få resa på vinnaren. Vi får se om jag lyckas.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Grattis :)

2009-03-14 @ 09:59:20
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Stort stort grattis Mathilda.

Och ikväll är det jag som sitter bänkad framför schlagern för din skull, istället för grillkväll. Only for you!!

2009-03-14 @ 13:25:33
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis på namnsdagen :D

2009-03-14 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se