Snart helg!

Jag borde gå och lägga mig vilken minut som helst. Imorgon blir en tidig morgon, jag ska nämligen hjälpa till att få de äldsta barnen till skolan, något jag aldrig gjort förut så därför ser jag faktiskt fram emot det även om det innebär en tidig morgon. När barnen kommit iväg med respektive skolbuss blir det att se till att killen blir klädd och får frukost, iväg till skolan, ge lillan frukost osv, hämta killen och åka iväg och äta lunch och leka lite. Blir en hel del att göra men det är kul.
Kom nyss hem från Starbucks där jag suttit med Sarah och skrivit på en av mina uppsatser. Mycket trevligt! De senaste dagarna har det faktiskt blivit en hel del uppsatsskrivande vilket känns riktigt bra. Jag har kommit igång bra och ser även slutet på det. Målet är att bli klar i helgen.

Det är redan fredag imorgon. Och jag är ledig redan från fyra imorgon och hela helgen. Vilken lyx! Jag har inga planer vilket faktiskt känns riktigt skönt. Jag har så mycket att fixa så det är nog bra att jag har en hel helg att ägna mig åt dessa saker. Jag ska bla städa mitt rum, skriva klart mina uppsatser, kolla vilka saker som ska hem till Sverige med mina föräldrar, fixa vårfint på rummet, bädda rent, tvätta, köpa preseneter, köpa påskgrejer, köpa klänning till påsk. framkalla bilder, träna osv osv. Även om jag känner mig lite smått stressad över allt jag måste göra så ser jag fram emot denna helg. Den kommer att bli så härlig.

Som sagt, nu är det dags för sängen. Måste ha ork och energi till imorgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se