Strålande sol

Jag är ledsen över att behöva skriva detta eftersom jag vet att ni i Sverige har snö just nu.
MEN, här i Albany är det strålande sol och runt 68 Farenheit (20 grader). Underbart! Det känns verkligen som vår, om ändå inte lite som sommar också. Alla barn är ute och leker och alla har tunna klädor på sig. Solen värmer verkligen!
Kanonväder och jag njuter!

Min dag är inte så effektiv som jag hade velat. Var iofs och tränade imorse, vilket var jobbigt men skönt efteråt. Sen jobbade jag. Var och gjorde lite ärenden precis nu men ska snart iväg på födelsedagskalas. Imorgon ska det garanterat vara en effektiv dag, från det att jag går upp på morgonen till det att jag går och lägger mig.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: RESESNACK.

vad härligt med sol & värme. jag är avundsjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se