Äre röjjj eller?

Idag är det, enligt min kära vän Anna, exakt ett år sedan detta begrepp skapades.
Detta är årsdagen då betygen sattes och klassen S3 + vikarier (får icke att förglömmas) började studentveckan med att tälta. Kunde vi ha fått en bättre start?!

Studentveckan är en av dem bästa veckorna i mitt liv. Hela veckan kantades av så mycket glädje, gemensak och förväntingar. Idag, ett år senare, kan jag inte hjälpa att jag saknar den där veckan och längtar tillbaka. Det var verkligen en vecka att minnas.


S3 -  Äre röjjj eller?

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jaa... Tänk om man kunde få uppleva det en gång till!

2009-05-27 @ 09:35:11
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se