Deprimerande vader

Jag och min vardmamma ar deprimerade och ganska negativa. Det ar kallt och blasigt idag och vaderprgnosen visar inget som gor att man vill le. Dock ska det nog bli varmare sa jag forsoker att se positivt och jag hoppas fortfarande.
Men just nu kanner jag mest for att bara grata. Var ar solen och varmen?? Vi ar ju faktiskt pa en beach vacation da vi ska vara pa stranden och vid poolen och bara leka och njuta. Jag har inte ens badat i var pool eller i havet.
Jag har inte gjort nagonting av det jag dagdromde om. Jo, jag har kant sanden mellan tarna men ingenting mera.

Okej, nu ar jag valdigt deprimerande och skriver inget roligt sa jag borde sluta.

Ni kan val halla tummarna och hoppas att vadret vander sa vi kan fa lite sol och varme. En dag till som dessa och jag vet inte vad jag gor. Jag och min vardmamma gar nog under da.....

Snalla ge mig sol och varme!

Kommentarer
Postat av: Louise - All around the world

Haha detta blev intresant. Jag läste inte VÄDER utan VADER hahaha.



Kram!!

2009-05-19 @ 22:05:24
URL: http://finest.se/louisesa
Postat av: cassandra

Åh stackare, jag hoppas att solen kommer till er snart ;)

2009-05-20 @ 17:27:37
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se