Jag ar har!

Nu sitter jag har vid en dator som precis har borjat fungera.

Det ar jattebra har borta, jag trivs med hela den stora slakten. Tyvarr ar vadret inte det basta, idag var det regn och riktigt kallt. Vaderprognosen for resten av veckan ser ut att vara regn och regn och aska. Hur blev det sahar? Dock har vi fortfarande hopp om att det ska bli battre. Hoppas, hoppas, hoppas!

Dock har jag redan fatt lite farg och brant mig. Jag satt i poolen da det var mulet och regnade lite. Efter det hade jag brant mig lite och fatt farg. Wow, nar man minst anar det. Kanns bra att man kan komma hem med lite farg aven om solen inte tittar fram. Men som sagt, vi ser solen bakom molnen och hoppas att dem vinner kampen om att komma fram. Hoppas och haller tummarna.

Idag var vi pa ett akvarium och nu har vi precis haft middag har med hela tjocka slakten. Trevligt!

Nu tror jag att fler vill in har sa jag borde avrunda. Ville bara saga att jag lever. och just det, jag mar jattebra! Redan i lordags madde jag som vanligt vilket var oerhort skont. Det kanske var en mirakelmedicin anda!

Nu ska jag ta och satta mig med en bok, vara lite social och titta ut over havet. Inte sa illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se