Kärlek

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Var ensam med tre av barnen ikväll, bara tjejerna så det var tjejkväll. Vi åt och efter det var det mors dag pyssel. I USA är det mors dag på söndag. Så det blev några fina kort och barnen var sysselsatta. Perfekt!

När min värdpappa skulle lägga den minsta grät hon och ville till mig. Han släppte ner henne och då kom hon emot mig med uppsträckta armar. När jag tog upp henne gav hon mig en stor kram. Så söt! Då värmde det i hjärtat och kärleken bara öste över.

Ibland finner man inga ord för sin kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt :) Äkta kärlek kommer från små barn, de är de ärligaste!

2009-05-07 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se