Lördagkväll

Nu sitter jag här med datorn och ser på filmen "Systrar i jeans 2" som jag hyrde idag. Har precis ätit kinamat.

Det blev ingen filmkväll för tiden gick så fort och det är ju positivt på ett sätt. Det blev lek och lekparken och sen var det bara middag och läggdags som gällde. Den äldsta kom hem från en playdate ganska sent så efter att ha lagt henne i sängen satte jag mig för att ta det lugnt och äta.

Nu ska jag se på filmen. Hoppas att ni hade en trevlig lördagkväll!
Planen för imorgon är att slappa och göra en mängd scrapbooking. Varje helg de senaste veckorna har planen varit att göra scrapbooking men varje söndagkväll har jag gått och lagt mig utan att ens ha rört sakerna. Vi får se hur det går denna helg. Nästa helg är planen att packa, för helgen efter det åker vi till South Carolina. Underbart!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se