Snuttefilt hittad!

Blankie (snuttefilt) är både bra och dåligt. Den kan trösta och hjälpa väldigt lätt men är den borta så är det katastrof.
När vi var på gymmet förut idag så tappade den minsta sin lilla blankie. Märkte det när vi var i mataffären så då var det bara att åka och leta efter den. Som tur var hittade vi den och både jag och den minsta var såå glada!
Borta var killens blankie idag när han skulle gå och lägga sig. Letade efter den som en galning, letade på alla möjliga ställen. Mina värdföräldrar letade också. Var nära på att ge upp, jag förstod inte vart den kunde vara. Efter 45 minuters letande hittade jag den lilla rosa filten i en korg med en massa dockor och nallar över. Längst ner i korgen låg den. Kan inte beskriva min lycka. Blev nog lika glad som killen!

Som sagt, de kan vara bra att ha. Men är de borta så är det inte lika kul längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se