Someone, somewhere knows

Igår såg jag på "Oprah". Det handlade om flickan Madeleine McCann som försvann från hotellrummet i Portugal. Kommer ni ihåg detta? Jag kommer ihåg detta väldigt starkt. Det var mycket om det på nyheterna och jag följde det.

Nu var hennes föräldrar gäster hos "Oprah" och berättade om sina känslor, kvällen då hon försvann och att de fortfarande letar efter henne. 2 år har gått sedan det hände, 2 år och hon är fortfarande spårlöst försvunnen. Det är ingen liten fyraåring de letar efter längre, det är en snart sexårig flicka (hon fyller 6 år den 12 maj).
Det var så fruktansvärt sorgligt att titta på det och jag var nära till tårar hela tiden. Tänk att ens egna lilla flicka bara försvinner en kväll.
De har fortfarande hopp om att hon ska komma tillbaka till sin familj, till sina föräldrar och till sina två år yngre syskon. Det hemskaste tycker jag är att någon, någonstans därute vet något om detta. Det tycker jag är hemskt. Jag hoppas verkligen att de hittar henne. Såklart levande men oavsett vilket så hoppas jag att familjen hittar henne så de kan få svar.




Someone, Somewhere
Knows where Madeleine is.

Please help us find her

www,findmadeleine.com

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh, jag befann mig faktiskt i england när hon försvann :/



Men var det inte ett tag då media menade att föräldrarna mördat henne?? Alltså man kan ju bara inte lita på media, det är INTE okej att skriva så innan några bevis kommit från, då har man ju hängt ut kanske oskyldiga människor. Som nu, jag minns det och har svårt att se föräldrarna som hedliga :/ Hoppas de hittar henne... Hoppas ALLA föräldrar med försvunna barn hittar dom, så hemskt :(

2009-05-10 @ 10:46:15
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se