South Carolina Dag 8 - Hemresan

Dag 8

Så bar det av hemåt! I Charleston fick vi vänta på flyget i ca 20 minuter extra. I Charlotte fick vi vänta ca två timmar. Jaa, tur med flyg hade vi inte denna semester. På ditvägen hade min värdmamma skojat om att hon alltid, när hon var ung, hoppades på att få sitta brevid en snygg kille på flyget. På hemvägen var våra sittplaster utspridda och jag fick sitta själv. Det komiska var att på båda resorna hamnade jag brevid killar. Den första var en trevlig och pratglad kille, den andra en snygg kille från marinkåren. Inte illa!

När vi landade i Albany och kom till huset kände jag " Home sweet home". Det var trots allt skönt att vara "hemma" igen!

Trots otur med både flyg men framförallt väder så var det en jättebra semester. Det var så skönt att bara komma bort från vardagen och göra något nytt, att vakna på morgonen och inte ha några planer. Jag älskar släkten så det var kul att spendera tid med dem. Vissa hade jag aldrig träffat, andra bara en gång. Det blev en hel del frågor om Sverige, prat och diskussioner. Tänker tillbaka på semestern med ett leende och saknar allt redan.

Det var en jättebra semester i South Carolina!
 
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se