Sunday

Förlåt, men det blev inget skrivet om min semester. Istället har jag spenderat dagen med att skypa med familjen, köpa nya träningskläder, gå en promenad med min värdmamma i det fina vädret, läst en bok osv.
Jag följde också med till poolen på country klubben som precis hade öppnat. Det var iskallt i vattnet så det blev ett snabbt dopp. Men nu känns det att sommaren är här vilket känns underbart!

Läste ut boken "Marley and me" idag så nu har min värdmamma varit och hyrt filmen och planen är att den ska ses ikväll. Men jag hör att barnen skriker och inte vill gå och lägga sig så vi får se hur det blir med den planen.



Ps. Emelie och June - Snälla ge mig en email adress så att jag kan skicka mina svar till er!

Kommentarer
Postat av: Joakim

oj, finns den som bok? :) vilken var bäst? film/bok?

2009-05-25 @ 02:28:01
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Emelie & June

Hej!

La till mailen i fältet där :) Hoppas du kan se den.



/Emelie och June

2009-05-25 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se