Bad och handla mat

Idag har dagen gått ganska fort.
Hade skola på morgonen och när jag började jobba tog jag de två minsta och badade och det blev simning och bus i poolen. Kul!
Kom hem, skrev en inköpslista, och tog barnen och storhandlade. De skötte sig jättebra! De var trötta så de satt mest tysta i vagnen. Ine mig emot!
När vi kom hem blev det middag för alla barnen och sen läggdags och sen var arbetsdagen över.
Innan läggdags lade jag pussel med 6 åringen och läste en bok för henne. Uppskattar verkligen att spendera tid på tu man hand med barnen.

Nu är det sängen som väntar för mig. Imorgon blir det en lång och intensiv dag. Barnen har ingen skola och vi ska ha över fyra barn på playdate. Fyra extra barn, det betyder åtta barn. ÅTTA barn. Vet inte riktigt hur min värdmamma tänkte här. Till lunch ska vi baka pizza. Så ja, jag behöver min sömn nu så jag orkar med en ny dag imorgon.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

Jag och min kusin har en blogg om vägen till au pair livet som projekt arbete. vi lade nyss upp en lista med au pair bloggar och hoppas det är okej att din blogg finns med? :D

2009-11-11 @ 22:18:03
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se