Black Friday

Här sitter jag. Slutade redan klockan ett. Skönt!
Pratade precis med mamma och pappa på skype. Det är inte lång tid kvar tills jag kommer hem. Kom dock på att jag bara har 2 heldagar kvar då jag kan fixa och packa. 2 dagar bara! Så nu ska jag sätta på Taylor Swifts skiva och börja packa. Konstig känsla men jag är så förväntansfull. Får se hur mycket saker jag ska ha med mig hem, gissar på att det är MYCKET!

Uppdatering kommer...

Hoppas ni har en bra Fredag! Som sagt, idag är det alltså Black Friday. Det största shoppingdagen i USA. Men det blir ingen shopping för min del idag. Min bil är på verkstan så det blir att hålla sig inne ikväll. Men jag har ju packning att göra plus lite andra saker. Så det går ingen nöd på mig.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: L

Vadå hem? Ska du redan åka hem? För gott?

2009-11-29 @ 00:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se